Skip to Store Area:

Spletna trgovina za dobro počutje in boljše dosežke Spletna trgovina za dobro počutje in boljše dosežke Kontaktni podatki

0 izdelkov - 0,00 €

SPLOŠNI POGOJI

 

1. Splošno

 Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

 S spletno trgovino www.biopot.si, www.virde.si (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja podjetje,  EVELIN TRADE LTD, 3rd Floor 120 Baker Street, London, England, W1U 6TU; ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Upravljavec«).

 Spletna stran je spletna trgovina, kjer prodajalec podjetje EVELIN TRADE LTD, 3rd Floor 120 Baker Street, London, England, W1U 6TU (v nadaljevanju kot  »Prodajalec«) ponuja svoje izdelke, kupci pa jih kupujejo. Izdelki, ki se prodajajo na Spletni strani, niso v lasti upravljavca, poleg tega pa upravljavec ni vključen v dejansko prodajo med kupcem in prodajalcem.

 Spletna stran predstavlja spletno trgovino kjer kupci kupujejo prodajalčevo blago in storitve. Upravljavec ne prodaja ali kupuje izdelkov ali storitev. Upravljavec ne more sodelovati ali kakorkoli nadzorovati transakcije med uporabniki Spletne strani in ne mora zagotavljati, da bo kupec ali prodajalec končal transakcijo, sprejel vračilo izdelka ali zagotovil vračilo denarja. To je v domeni prodajalca in kupca. Z naročilom posameznega izdelka ali blaga prodajalca s strani kupca, se med prodajalcem in kupcem vzpostavi obligacijsko razmerje. Vsi morebitni spori iz tega razmerja (kot zaradi resničnosti podatkov o uporabniku, o vsebini ponudbe, o predmetu in ceni ponudbe ipd.) se rešujejo izključno med prodajalcem in kupcem. Prodajalec in kupci na Spletni strani sprejemajo način trgovanja, ki je značilen za splet in je tako v določeni meri anonimen. 

Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med upravljavcem, prodajalcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

 

2. Dostopnost informacij

 Upravljavec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti Prodajalca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Prodajalcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Prodajalca za stike z uporabniki.

 

3. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem

 Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je 2 delovna dneva za dostavne naslove v Sloveniji, razen če Pošta Slovenije na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje. Za ostale izdelke velja za dostavne naslove v Sloveniji rok dobave, ki je naveden ob izdelku v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku.

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:

  • osebno na sedežu družbe, v tem primeru se ne plača poštnih stroškov;
  • po poštnem povzetju, v tem primeru se plačajo tudi poštni stroški.

 

4. Načini plačila

Prodajalec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

  • Plačilo z gotovino ob prevzemu, v tem primeru velja spletna cena
  • Plačilo po predračunu z nakazilom kupnine na transakcijski račun – navodila oz. podatke o nakazilu dobite ob zaključku vašega naročila
  • Plačilo preko PayPal sistema  s kreditno kartico.

 

5. Cene

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Upravljavec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo Trgovec:

  • uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
  • uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

 

6. Postopek nakupa

Nakupovanje preko spleta je res enostavno in udobno, saj lahko želene izdelke naročite kar od doma ali iz službe, preko računalnika ali mobilnega telefona. Za dostavo izdelkov ne potrebujete povsem nobenega napora, saj vam bomo izdelke dostavili na dom oziroma kamorkoli v Sloveniji. Pri nakupu nad 60eur vam bodo izdelki dostavljeni brezplačno. Pri večjih naročilih pa boste deležni dodatnih popustov.

Če ste pri nas prvič, naj vam na kratko predstavimo korake za nakup:

1. V naši bogati ponudbi so številni naravni in zdravilni izdelki s pomočjo katerih si boste lahko izboljšali kvaliteto vašega vsakdana. Iskanje izdelkov je enostavno. Levo na strani se nahajajo kategorije: Izdelki v akciji, novo v trgovini, zdravje ženske, zdravje moški in še številne druge. S klikom na kategorijo, se vam bodo prikazali izdelki, ki ustrezajo kategoriji, ki ste jo izbrali. Izdelke pa lahko iščete tudi s pomočjo iskalnika, ki se nahaja na prvi strani.

2. Ko kliknete na posamezni izdelek, se vam odpre podstran, kjer je le-ta podrobno opisan, prav tako pa si lahko tudi povečate priložene slike izdelka. Če želite izdelek kupiti, kliknite na gumb "V KOŠARICO". Če bi želeli kupiti več istih izdelkov, pa v polje pred gumbom, poprej še vpišite želeno količino tega izdelka. 

3. Ko boste kliknili na gumb "V KOŠARICO" se vam bo prikazalo, kaj vse imate trenutno v košarici. Zdaj lahko kliknete na "Nadaljuj z nakupovanjem", če bi želeli pregledati še druge izdelke. Če pa bi želeli z nakupom zaključiti, kliknite na gumb "NADALJUJ NA BLAGAJNO". 

4. Na podstrani "Blagajna" le še izpolnite zahtevane podatke in naročilo bo oddano. Opomba: tu imate dve možnosti - lahko se registrirate z emailom, kar vam bo olajšalo nakupe v prihodnosti, saj vam ne bo več potrebno vpisovati vedno iste podatke. Lahko pa izberete tudi "Naroči kot gost", kar pomeni, da se ne registrirate - ta postopek je hitrejši, vendar pa boste prihodnjič ponovno morali vnašati svoje osebne podatke. Če ste pri nas že kupovali, pa le vpišite vaš email naslov ter geslo.

5. Po oddaji naročila boste prejeli email z obvestilom o nakupu.

V kolikor imate dodatna vprašanja ali težave z nakupom ali iskanjem izdelkov nas prosim kontaktirajte.

 

7. Kupoprodajna pogodba

Prodajalec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Upravljavca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med Prodajalcem in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko Prodajalec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Prodajalca kot za uporabnika (kupca).

 

8. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Prodajalca na kontaktni elektronski naslov info@biopot.si, sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Prodajalcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Prodajalcu.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti Prodajalcu najkasneje v roku 14-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Prodajalcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.

Za vrnjene izdelke Prodajalec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Prodajalec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca). Koriščeni darilni bon Prodajalec vrne v obliki dobropisa.

 

9. Stvarne oziroma prikrite napake

Kupec mora Prodajalca obvestiti in podati natančen opis napake skupaj z reklamacijskim obrazcem na info@biopot.si . Kupec mora prodajalcu omogočiti pregled izdelka s stvarno ali prikrito napako. Če napaka ni sporna, Prodajalec kupcu zamenja izdelek ali vrne kupnino najkasneje v 14 dneh od prejema reklamacije.

Če se Prodajalec ne strinja s stvarno napako oziroma o nje obstaja spor, mora Prodajalec kupcu v enakem roku podati pisen ugovor.

Prodajalec bo poskrbeli da bodo vsi izdelki z naslova reklamacij zamenjani oziroma bo za njih povrnjena kupnina na TRR. Si pa Prodajalec pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru:

  • da je vrnjeno blago poškodovano s strani kupca,
  • da vrnjeno blago nima varnostnega pečata oziroma ni v originalni embalaži,
  • če Prodajalec ugotovi, da je izdelek poškodovan oziroma neuporaben kot posledica nepravilnega ravnanja kupca.

Sporočite, da želite vračilo izdelkov na prodaja@biopot.si in poslali vam bomo obrazec za vračilo.

 

10. Garancija

 Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.

 

11. Dostava

Prodajalec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner Prodajalca za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Prodajalec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.

V primeru prevzema izdelkov po poštnem povzetju plača kupec tudi poštne stroške.

 

12. Varnost

Prodajalec in Upravljavec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

 

13. Politika zasebnosti

Upravljavec za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

Ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.

Upravljavec navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s kupci.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

 

14. Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov

Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.

Prodajalec in Upravljavec ne odgovarjata za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Upravljavec mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju Upravljavca ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Prodajalec in Upravljavec ne odgovarjata za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.

Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in Upravljavec dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Upravljavec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Upravljavca, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na Upravljavca.

 

15. Odgovornost

Upravljavec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Upravljavec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo Upravljavec ali Prodajalec uporabnika (kupca) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila (glej točko 5.).

Čeprav se Upravljavec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Prodajalec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto, v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Prodajalec bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

16. Pritožbe, spori in uporaba prava

Prodajalec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Prodajalec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 070 824 854. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov info@biopot.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Prodajalec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Upravljavcem, Prodajalcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi dokazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

 

 17. Izjava odgovornosti

 Informacije o izdelkih in ostali nasveti na tej spletni strani niso nadomestilo za ustrezno medicinsko pomoč v primeru zdravstvenih težav in niso zdravniško priznana za preprečevanje bolezni. Proizvodi in trditve o posameznih izdelkih preko te spletne strani niso bile ocenjene s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za diagnosticiranje, zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Informacije so zgolj informativne narave in niso namenjene kot nadomestilo za nasvet svojega zdravnika ali drugega zdravstvenega delavca. V kolikor uživate kakšna zdravila ali druga prehranska dopolnila in v kolikor sumite kakršne koli zdravstvene težave se pred uporabo naših izdelkov predhodno posvetujete s svojim zdravnikom ali farmacevtom. O uporabi, tveganju in nezaželenih učinkih se pred uporabo posvetujte z zdravnikom ali s farmacevtom. Nosečnicam in doječim materam uporabo odsvetujemo, ter prav tako otrokom in ljudem s kakršnimi koli zdravstvenimi težavami. Pred uporabo se obvezno posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom.

Navedbe pri posameznih  prehranskih dopolnilih so zgolj informativne narave in niso bile potrjene s strani evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA). 

Vse spletne vsebine, tako na spletni strani kot uporabljene za spletno oglaševanje je pripravil Upravljavec. 

 

18. Vklopi razum, zahtevaj račun

 Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun.

 

 19. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

 Upravljavec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Upravljavca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.biopot.si . Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osem dnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo na e-mail: info@biopot.si sporoči preklic.

 

Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor Upravljavca in Prodajalca, v Londonu, dne 25.11.2017

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!